تلفن تحت شبکه

امروزه یکی از مهمترین نیازهای هر کسب‌وکار را می‌توان توسعه و بهبود مرکز تماس تلفنی آن دانست. مرکز تماس یا Call Center یک نیاز اساسی برای ارتباط با مشتریان است و اگر کسب‌وکاری بازاریابی تلفنی و یا فروش تلفنی داشته باشد و یا خدماتی که ارائه می‌دهد به گونه‌ای باشد که نیاز به ارائه خدمات پس از فروش دارد، باید هرچه سریع‌تر سرویس تلفن سازمانی خود را ارتقا دهد.

فناوری VoIP می‌تواند بهترین راهکار برای حل مشکلات مرکز تماس در سازمان‌ها باشد.
VoIP (Voice over internet protocol) به معنای انتقال هم‌زمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا است. به عبارت دیگر، این امکان را فراهم می‌کند که از ارتباط اینترنتی برای برقراری تماس‌های تلفنی استفاده شود. کیفیت مکالمات بر بستر VoIP  ارتباط مستقیمی با عملکرد شبکه و سرویس اینترنت دارد. به‌طوری‌که هرگونه تأخیر در تبادلات سطح شبکه، موجب افت کیفیت تماس‌های تلفنی می‌شود. برای داشتن تماس‌های تلفنی با کیفیت، کیفیت سرویس اینترنت بسیار مهم است.

اولین انتخاب سرویس تلفن سازمانی برای سازمان‌ها در هر صنعت و هر اندازه‌ای سرویس VoIP  است. مهم‌ترین دلیل انتخاب سرویس تلفن VoIP  مقرون‌به‌صرفه بودن این سرویس نسبت به دیگر سرویس‌های تلفن است. در صورتی که سازمان، مشتری، دفاتر و یا اعضایی در سراسر ایران داشته باشد، می‌تواند با بهره‌گیری از سرویس VoIP صرفه‌جویی زیادی در هزینه سرویس خود داشته باشد، از طرف دیگر هزینه‌های راه‌اندازی VoIP به‌طورکلی ارزان‌تر از دیگر سرویس‌های تلفنی است.

انتخاب ارائه‌دهنده‌ی VoIP بسیار مهم است. حتما این موارد را در زمان خرید سرویس VoIP مدنظر داشته باشید.

  • امکان دسترسی از راه دور
  • فکس اینترنتی و تحت وب
  • تماس‌های کنفرانس
  • ضبط مکالمات تلفنی
  • سیستم پاسخگوی تلفنی خودکار
  • همزمانی